Een leuke en interessante activiteit!

Geplaatst: december 30, 2011 in Uncategorized

Het is koud en donker buiten.
Er valt niet veel te doen. De televisie draait overuren, en surfen op het internet is ook populair. Maar is er dan niets leukers te doen ?
Ik heb een tip voor jullie: ga eens een cursus volgen !
De winterperiode is ideaal om dit te doen. De avonden zijn lang, en buiten kan men niet veel aanvangen.
Een cursus is interessant, leuk, boeiend, en je leert er met een beetje geluk nieuwe vrienden kennen.
Iedereen heeft wel een onderwerp dat men zich voor interesseert. Wil je een cursus koken, een cursus meditatie of een cursus computer volgen ? Geen probleem. Er is zeker een aanbod op een redelijke afstand in je buurt. Ikzelf heb vorig jaar een cursus fotografie gevolgd, en als gepassioneerde amateurfotograaf heb ik daar nog wekelijks plezier van. Ik heb mijn toestel beter leren gebruiken, en de getrokken foto’s leren verwerken. Echt, een aanrader. deze winter heb ik me voor een cursus vegetarisch koken ingeschreven. Ik kijk er al naar uit !

Plaats een reactie